Buitenpost wint 3e periodetitel en speelt 3 poulewedstrijden

Buitenpost heeft zaterdag de 3e periodetitel gepakt door in Leeuwarden met 0-4 te winnen van Blauw Wit. Door dit fantastische resultaat (van de laatste 9 wedstrijden zijn er 8 gewonnen), speelt de ploeg sowieso 3 nacompetitiewedstrijden. Tegenstanders zijn Oude Maas, Feyenoord en Zuidvogels. Buitenpost is 4e op ranglijst geëindigd met voor de club een record van 51 punten in de eerste klasse E.

6 poules
De nacompetitie bestaat uit 6 poules waarin vier hoofdklassers tegen 15 (vervangend) periodekampioenen van de 1e klasse zaterdag A t/m E spelen.

Oude Maas, Feyenoord en Zuidvogels
Buitenpost speelt in poule 6 met 4 teams. De eerste wedstrijd is dinsdag 16 mei, uit tegen VV Oude Maas uit Poortugaal. Het tweede duel is zaterdag 20 mei, thuis tegen SC Feyenoord uit Rotterdam. De derde poulewedstrijd is wederom thuis, dinsdag 23 mei tegen HSV De Zuidvogels uit Huizen.

Finale
De poulewinnaars plaatsen zich voor de finale en spelen hierin een thuis- en een uitwedstrijd voor één plaats in de hoofdklasse.

Mee met de bus
Wil je dinsdag mee naar de uitwedstrijd tegen Oude Maas? Dat kan met de spelersbus. Vertrek om 14.00 uur (onder voorbehoud) vanaf De Swadde. Opgave bij Joop de Haan: 06-36274880 of  rkgnomhi@fnvbouw.nl. Kosten zijn 10 euro p.p. en vol = vol!

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024