Meld je aan voor de scheidsrechterscursus

Lijkt het je leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden? Denk je over voldoende leidinggevende capaciteiten te beschikken om dat voor elkaar te krijgen? Dan ben je de juiste persoon om scheidsrechter bij ons te worden. Meld je via onderstaande link snel aan. De cursus van in totaal 4 bijeenkomsten start op vrijdagavond 4 november op sportpark De Swadde.

Aan de slag
Wij zorgen voor een gedegen praktische opleiding met een ervaren docent, zodat je voldoende voorbereid aan de slag kunt bij wedstrijden van junioren en senioren. Tijdens de cursus oefen je op het veld met leiding te geven aan 22 spelers en het toepassen van de spelregels.

Opdrachten
De opleiding bestaat uit 4 bijeenkomsten van 3 uur en wordt betaald door de vereniging. De eerste is op vrijdag 4 november om 19.00 uur. Elke maand is er een bijeenkomst op een vrijdagavond in Buitenpost. Daarnaast fluit je minimaal 4 stagewedstrijden bij VV Buitenpost onder begeleiding van een praktijkbegeleider scheidsrechter. Tijdens de cursus krijg je opdrachten die altijd te maken hebben met je eigen wedstrijden. We bieden de opleiding aan in samenwerking met de KNVB, VV Kollum en Bergum BCV combinatie.

Wedstrijden
Als je de scheidsrechterscursus goed hebt doorlopen, ontvang je het diploma ‘Verenigingsscheidsrechter Veldvoetbal’. Je kunt vervolgens worden aangesteld bij jeugdwedstrijden en/of wedstrijden in het seniorenvoetbal bij VV Buitenpost.

Opgave
Je kunt je voor de scheidsrechterscursus opgeven via deze link van de KNVB. Stuur je dan ook even een mailtje naar Joop de Haan? Zijn e-mailadres is: rkgnomhi@fnvbouw.nl.
Voor meer informatie kun je ook bij Joop terecht: 06-36274880.