Heb jij je al aangemeld voor het familiefeest?

Heb jij je al aangemeld voor het familiefeest? We hebben in ieder geval al heel wat aanmeldingen binnen voor vrijdag 16 juni, want dan is het zover: het traditionele familiefeest van onze voetbalclub. Vorig jaar was het een geweldig succes en supergezellig met ruim 500 leden en hun familie. Ook dit jaar is het feest weer voor jong en oud. Het is de afsluiting van het voetbalseizoen voor actieve leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders en broertjes en zusjes. Iedereen is van harte welkom en aanmelden kan vanaf nu!

aanmelden_familiefeest_vv_buitenpost

Spelcircuit en penaltybokaal
Voor de pupillen (MP, F en E) die lid zijn van onze voetbalclub is er een spelcircuit. Deze activiteit start om 15.30 uur. Bij het spelcircuit zullen ook spelers van het eerste elftal assisteren. Voor de kinderen is er gratis ranja, bovendien ontvangen de deelnemers een consumptiebon voor wat lekkers. Ook broertjes en zusjes (tot 12 jaar) krijgen een bon voor deze feestelijke traktatie, zij kunnen niet meedoen aan het spelcircuit.

Nieuw dit jaar is de penaltybokaal. Tijdens het familiefeest is de finaleronde voor een volle tribune. Er wordt gestreden in 4 categorieën: D’s, C’s, B’s en A-junioren (inclusief de meidenteams). Per categorie is er een winnaar die een beker ontvangt. Voorrondes voor de finale worden in teamverband gehouden.

Huldiging en barbecue
Dit jaar hebben we natuurlijk weer kampioenen en dat zullen ze weten ook. We gaan ze allemaal een onvergetelijke huldiging bezorgen. Neem toeters, trommels en vlaggen mee (uiteraard zorgen wij ook voor wat effecten) en juich ze toe: de kampioenen van de Blauwkes! Teams die kampioen zijn geworden ontvangen via hun leider nog apart bericht over de huldiging.

Aanmelden voor activiteiten
Om alles goed te organiseren stellen we het zeer op prijs dat je laat weten of we op je kunnen rekenen. Meld je aan via het formulier. Voor alle duidelijkheid: de clinic is voor pupillen die lid zijn, dus niet voor broertjes en zusjes. Geef duidelijk aan of je meedoet aan de clinic vermeld je voornaam + achternaam en het team waarin je speelt. Ook als je familie meekomt en meedoet aan de barbecue, willen we dat graag weten.

• 15.15 uur – Inloop
  • 15.30 uur – Start spelcircuit voor de pupillen (t/m E’s)
  • 17.15 uur – Einde spelcircuit en start huldiging kampioenen + finale penaltybokaal
  • 18.15 uur – Start BBQ
  • 20.30 uur – Uitslag verloting VV Buitenpost, trekking door notaris
  • 22.00 uur – Einde familiefeest

Graag tot vrijdag 16 juni op sportpark ‘De Swadde’!

Namens de PR VV Buitenpost

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost