Bedankje voor alle jeugdtrainers van Buitenpost

Alle 51 jeugdtrainers van VV Buitenpost hebben voor hun inzet in het afgelopen voetbalseizoen een cadeau ontvangen. Namens hoofdsponsor De Haan Westerhoff mocht Wietse van der Veen, hoofd jeugdopleiding, waardebonnen voor een sportzaak uitreiken.

“Dit is bedoeld als waardering. We zijn erg blij met alle vrijwilligers bij onze club. Dit bedankje is deze keer voor de jeugdtrainers en keeperstrainers”, zei Van der Veen deze week tijdens een korte bijeenkomst in de kantine. Iedereen was blij verrast met de gulle gift van de hoofdsponsor. Voor het volgende seizoen is Buitenpost nog op zoek naar nieuwe trainers. “We hebben nog vacatures. Belangstellenden kunnen een mailtje naar mij sturen: w.v.d.veen26@kpnplanet.nl of bellen: 06-20335615.” Buitenpost biedt de trainers (interne) opleidingen en ondersteuning.

• Wedstrijd: MASV - Buitenpost
  • Datum: 06-04-2024