Bekerwedstrijden in augustus en september

Noteer alvast in je agenda: de bekerwedstrijden in augustus en september. Op zaterdag 19 augustus neemt Buitenpost het in de eerste kwalificatieronde van de landelijke KNVB Beker op tegen de Zeilbergse Sportvereniging (ZSV). Dit is een zondags eersteklasser uit het Noord-Brabantse Deurne. De wedstrijd is thuis op de Swadde en begint om 14.30 uur. Als Buitenpost wint van deze ploeg, is hoofdklasser SC Genemuiden de zaterdag erop de tegenstander in de tweede kwalificatieronde. Ook dit zou een thuiswedstrijd opleveren.

Noordelijke districtsbeker
In september starten de wedstrijden voor de noordelijke districtsbeker, waarin Buitenpost het vorig seizoen tot de halve finale wist te schoppen. Op zaterdag 2 september spelen de Blauwkes om 14.30 uur thuis tegen SC Veenwouden. Op 9 september is er om 15.00 uur de bekerwedstrijd in en tegen Zuidhorn en weer een week later is zondags tweedeklasser VV Roden de tegenstander. Dit duel op 16 september is op de Swadde en begint om 17.00 uur.