Buitenpost 4 na Spaans trainingskamp klaar voor 1/2 finale beker vanavond

Buitenpost 4 speelt vanavond, woensdag 8 mei, om 19.30 de halve finale van de beker in Groningen. Tegenstander op sportpark Het Noorden is Potetos 2. De Blauwkes hebben zich goed voorbereid op deze kraker. Afgelopen weekend was er een heus trainingskamp in Valencia.

Vrijdag werkten de mannen van het vierde een padeltoernooi af in Valencia. Zaterdag was er een oefenwedstrijd in het stadion van een universiteit, waar Buitenpost-speler Harro tijdens zijn studie tussen internationals voetbalde. Ondanks de stapavond op vrijdag won Buitenpost 4 met 3-0 van een team met spelers van over de hele wereld, ook dankzij een wereldgoal van Walter. Al met al een ideale voorbereiding op de bekerclash met Potetos.

Support is welkom! Kom jij Buitenpost 4 vanavond steunen in Groningen?

• Wedstrijd: Buitenpost - TVC '28
  • Datum: 25-05-2024