Buitenpost onderuit tegen Volendam

VV Buitenpost ging zaterdag thuis met 5-2 onderuit tegen RKAV Volendam. In de eerste helft bleken de gasten uitermate efficiënt en schoten twee kansen binnen. Direct na rust leek de ploeg de wedstrijd definitief te beslissen door snel uit te lopen naar 0-4. Toch bracht Buitenpost de spanning terug door kort achter elkaar tweemaal te scoren. Bijna was er nog de aansluitingstreffer, maar de goal viel aan de andere kant. De thuisploeg liet andermaal zien goals te gemakkelijk weg te geven en moeite te hebben kansen te verzilveren. “Dan wordt het lastig om tot een goed resultaat te komen”, concludeerde Buitenpost-trainer Jasper Bouma. Door het verlies zijn de Blauwkes nu hekkensluiter in de hoofdklasse B.

Lees hier het volledige wedstrijdverslag.