Buitenpost start voorbereiding met oefenwedstrijd op 7 juli

Vv Buitenpost speelt op donderdag 7 juli een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Oranje Nassau. Dit is het eerste duel van de eersteklasser in voorbereiding op het seizoen 2016/2017.  De wedstrijd is op sportpark De Swadde en begint om 19.30 uur. De eerste selectie start de training op dinsdag 28 juni.

Serie oefenwedstrijden
Na een korte vakantie begint het tweede deel van de voorbereiding met trainingen vanaf dinsdag 2 augustus. Daarna volgen twee oefenwedstrijden: 6 augustus thuis tegen Grijpskerk en 9 augustus thuis tegen Peize. Op 13 augustus doet Buitenpost mee met het Lauwersmeertoernooi in Kollum. Daarna is er op 16 augustus een oefenduel op De Swadde tegen Groen Geel. De speeldata van de bekerwedstrijden zijn 20, 23 en 27 augustus. Op 3 september start de competitie.

De eerste selectie van vv Buitenpost.
Achter v.l.n.r. Danny Boersma, Rob Dijkstra, Martijn van Roeden, Robert van der Laan, Joop Pijnacker, Pieter Henstra en Ruben Boekhout.
Midden v.l.n.r.. Halbe Mossel, Rudmer Loonstra, Joran Olijve, Marvin Heidstra, Ricky Miedema, Marco van Leijen, Simon Schreiber en Aaron Boekhout.
Voor v.l.n.r. Tamara Huitema (fysiotherapeute, verzorger) Rik Weening, Wim de Vries, Dorjan Berisha (assistent-trainer), René van der Weij (hoofdtrainer), Jochum Bouma (teammanager, keeperstrainer), Berend Schootstra, Jorrit Terpstra en Joop de Haan (assistent-scheidsrechter).