Buitenpost verliest nipt van Olde Veste

Buitenpost heeft zaterdag de uitwedstrijd tegen dā€™ Olde Veste ā€™54 uit Steenwijk nipt met 2-1 verloren. Het duel met twee aanvallende teams begon spectaculair. In de tweede minuut wist Olde Veste al te scoren. Joran Olijve deed in de derde minuut direct iets terug voor Buitenpost. Na een kwartier spelen stond de eindstand al op het scorebord: 2-1. Over de gehele wedstrijd waren de Steenwijkers de beter voetballende ploeg. Toch had er meer in gezeten voor Buitenpost. Het laatste half uur probeerden de Blauwkes nog een gelijkspel uit het vuur te slepen. Voorin ontbrak echter net het geluk. Aan de andere kant kreeg de thuisploeg nog verschillende kansen en kon doelman Robert van der Laan zich onderscheiden. In de spannende slotfase werd niet meer gescoord.

Lees hier het volledige verslag.