Buitenpost verliest oefenduel met 1-4 van Harkemase Boys

Buitenpost heeft dinsdagavond een goede oefenwedstrijd tegen Harkemase Boys gespeeld. Met name in de eerste helft boden de Blauwkes prima tegenstand aan de derde divisionist. De wedstrijd op Sportpark de Swadde was na 45 minuten in evenwicht: 1-1. Na de thee liepen de Harrekieten uit naar 1-4.

Hoewel Buitenpost goed startte en meerdere hoekschoppen kreeg, was het Mart Dijkstra van Harkemase Boys die de score opende. Pas tegen het einde van de tweede helft deden de Blauwkes iets terug. Middenvelder Max Huiskamp maakte zijn eerste doelpunt voor zijn nieuwe club. In de tweede helft zette Jari Slort Harkemase Boys weer op voorsprong. Daarna was Gerald Postma attent bij een rebound: 1-3. Arnoud Bentum zorgde voor de eindstand 1-4.

Foto’s: Hans Zwamborn. Kijk ook op www.kiepie.nl.

Bekijk hier de samenvatting op YouTube.