Club neemt afscheid van PR-bestuursleden

Donderdagavond is er afscheid genomen van de bestuursleden van de stichting PR van onze voetbalclub. Hielke Jan Ellens, Roel Wijma en Ronnes Bloembergen werden door voorzitter Paul Olijve en penningmeester Rudi Stuursma bedankt voor hun jarenlange inzet voor de PR. Ze overhandigden hen een bos bloemen en een envelop. Doordat betaalde voetbalorganisaties bijna geen wedstrijden meer spelen tegen amateurclubs, zijn er de laatste jaren geen profclubs meer op bezoek geweest op De Swadde. Daarmee vallen ook de taken voor de PR grotendeels weg. Daarom was er nu een officieel afscheid van de drie bestuursleden. Ronnes,  Roel en Hielke Jan blijven uiteraard als vrijwilligers op andere terreinen actief voor onze vereniging.

• Wedstrijd: Buitenpost - Longa '30
  • Datum: 11-05-2024