Competities amateurvoetbal niet hervat

Met het oog op de dinsdag door het kabinet aangekondigde maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, heeft de KNVB na beraad besloten dat de competities van het amateurvoetbal dit seizoen niet meer worden hervat.

Er is tevens besloten dat er voor dit seizoen geen eindstanden komen, en er dus ook geen kampioenen, promovendi en degradanten zijn. Ook worden de bekerkampioenschappen niet meer uitgespeeld. Het volgend seizoen start iedereen in dezelfde klasse als bij de start van het huidige seizoen. Een werkgroep van de KNVB gaat de consequenties hiervan nader uitwerken.

Het bestuur van VV Buitenpost komt binnenkort bij elkaar om de situatie te bespreken, nadere berichtgeving volgt.

Lees hier het bericht van de KNVB.

Lees hier veelgestelde vragen over het coronavirus en voetbal.