Competitiestart Vrouwen 1 veelbelovend

Vrouwen 1 is de competitie begonnen met een prachtige 5 – 1 overwinning bij VV Zevenhuizen Vr 1.

De vrouwen van VV Buitenpost hadden de traditie om in de onderste regionen van de 3e klasse te bivakkeren. Met die traditie wilden ze dit seizoen breken. Er werd een nieuwe trainer/coach aangesteld, Ron Swinkels. De meiden gingen met hernieuwd plezier, enthousiasme en ambitie de zeer korte voorbereidingstijd op het nieuwe seizoen in. De samenwerking met trainer Ron ziet er veelbelovend uit. In een paar weken tijd is het de meiden gelukt om van 4-3-3 over te schakelen op 4-4-2, waarbij vooruit verdedigd wordt. Met heel veel plezier in het beleven van hun sport, zijn de meiden nu op weg naar het zijn van een vechtploeg, die ook nog eens echt goed kunnen voetballen.

Het resultaat mag er op het ogenblik zijn. Inmiddels twee wedstrijden achterelkaar in de bekercompetitie gewonnen en nu dus daaropvolgend de eerste competitiewedstrijd gewonnen met maar liefst 5 – 1. Hulde aan de meiden. Wat een teamprestatie.

Aankomende zaterdag 30 september komt Harkemase Boys Vr 1 om 14.30 uur op verzoek.

• Wedstrijd: Grijpskerk 1 - Buitenpost 1
  • Datum: 31-08-2024