Derde elftal zoekt trainer

Ben jij een enthousiaste trainer en wil je aan de slag met een leuke spelersgroep? Dan is de vacature bij het derde elftal van VV Buitenpost iets voor jou! Voor het komend seizoen zoeken we een nieuwe trainer voor Buitenpost 3. De huidige coach Daan Zorgdrager zwaait namelijk af.

Buitenpost 3 komt uit in de derde klasse en is een prestatiegericht team. Het is een jonge ploeg, aangevuld met een paar ervaren spelers. Buitenpost 3 traint op maandag- en woensdagavond. De trainer, die een passende vergoeding krijgt, begeleidt het team ook tijdens de wedstrijden op zaterdag.

Heb je belangstelling of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Ronnes Bloembergen van de Technische Commissie: 06-48958353.