Dinsdag 4 juli speelt SC Heerenveen in Buitenpost

SC Heerenveen komt dinsdag 4 juli naar VV Buitenpost. De formatie van trainer Jurgen Streppel speelt om 19.00 uur een oefenduel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen tegen de eerste selectie van Buitenpost. Kaarten kosten € 10 en € 5 voor kinderen tot en met 12 jaar. Iedereen die deze wedstrijd mee wil maken en niet graag in de rij staat, kan kaarten aanschaffen bij Tankstation Veenstra en Drop Shop Liquorice in Buitenpost.

Ruim 30 jaar topvoetbal
Het organiseren van topwedstrijden in Buitenpost is uitgegroeid tot een traditie met jaarlijks duizenden bezoekers. Vele topspelers hebben hun voetsporen achtergelaten op sportpark De Swadde. Het begon in 1984 met AFC Ajax. Daarna volgden nog vele clubs zoals Barcelona (3x), Valencia, Feyenoord, KV Mechelen, AZ, FC Groningen en PSV. Ajax speelde in totaal vier keer op het hoofdveld van de Blauwkes. SC Heerenveen speelt voor de 12e keer in Buitenpost.

Voorverkoopadressen

• Autowas en Tankstation Veenstra (Texaco), Kuipersweg 74A, Buitenpost