Familiefeest Blauwkes was een echt feest!

Tussen de 500 en 600 mensen beleefden vorige week een geweldig familiefeest bij onze voetbalclub. Het feest voor jong en oud bevatte alle elementen die de aanwezigen en organisatie zich maar kon wensen. Toen het mixtoernooi begon, brak de zon door en ging pas onder toen de Blauwkes en hun familie het sportpark verlieten. Actieve leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders, pakes en beppes en broertjes en zusjes, ze genoten zichtbaar.

Na afloop van het mixtoernooi volgde de finale van de penaltybokaal en de huldiging van de kampioenen. Met elkaar zorgde het publiek voor een onvergetelijke huldiging van de jeugdteams. Tijdens het familiefeest werden ook opnames gemaakt voor de videoclip van het clublied. ‘VV, VV, VV Buitenpost!’ schalde over De Swadde, iedereen deed vrolijk mee op de tribune en in de polonaise op het plein voor de kantine.

Toen de barbecues hun overuren hadden gemaakt, verzorgde notaris Beks de trekking van de verloting. Een hele reeks prachtige prijzen passeerde de revue en de spanning was zo nu en dan te snijden. Wie zou er vandoor gaan met de megagrote smart TV, tablet of Apple AirPods? De gelukkige prijswinnaars hebben hun prijzen inmiddels ontvangen. In dit overzicht (pdf) uitslag verloting 20220616081100063 staan alle winnende lotnummers op een rij.

Winnaars mixtoernooi
Leeftijdsgroep Onder 7, 8 en 9: winnaar Engeland o.l.v. coach Joran Olijve. De jeugdspelers: Teun Papenburg, Douwe Jan Boersma, Thijs Mollema, Owen Terpstra, Neomie Talsma, Rienk Henstra en Liam Geenen.
Leeftijdsgroep Onder 10, 11 en 12: winnaar België o.l.v. coach Wim de Vries. De jeugdspelers: Aise Sibma, Djurre Wiersma, Tieme v.d. Meer, Mart Terpstra, Brenn Kingma, Fenna Stiksma, Jorn Turkstra en Ruben Halsma.

Winnaars penaltybokaal
JO19-1 Chris Spoelstra, JO17-1 Bram de Jong, JO14-1 Fokke Jorn de Haan en JO13-1 Daan Pilat.

Foto’s zijn gemaakt door Hans Zwamborn. Kijk voor meer foto’s op www.kiepie.nl.