Familiefeest VV Buitenpost weer groot succes

Vrijdag 16 juni was het weer zover: het traditionele familiefeest van onze voetbalclub. Het is de afsluiting van het voetbalseizoen voor actieve leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders en broertjes en zusjes. Natuurlijk ook dit jaar weer met de uitslag van de verloting VV Buitenpost, huldiging kampioenen en een barbecue. Het feest was een groot succes en bezocht door ruim 500 leden en hun familie.

Voor de pupillen (MP, F en E) was er een spelcircuit. Bij het spelcircuit assisteerden spelers van het eerste elftal, er was gratis ranja, bovendien ontvingen de deelnemers een consumptiebon voor wat lekkers. Nieuw was dit jaar de penaltybokaal. Er werd gestreden in 4 categorieën: D’s, C’s, B’s en A-junioren (inclusief de meidenteams). Remo Wijmenga, Wietse van der Meer, Sybren Ellens en Martijn Douma wonnen een penaltybokaal. Daarna werden de kampioenen onvergetelijk gehuldigd.

Uitslag verloting
Bij het feest hoort ook de uitslag van de jaarlijkse lotenactie van VV Buitenpost. Er waren twee trekkingen. Jan Jelle van der Veen, Nick Jan Baarda, Rixt Holtrop, Andries Kramer, Gerrit van Oosten, Wouter Miedema en Gaelle Beerda kregen een prijs tijdens een speciale trekking door gelegenheidsnotaris Olijve. Kinderen die een vol boekje verkopen doen mee aan deze verloting. Een erg populaire trekking onder de jeugd.

De hoofdprijzen liet de club aan de vaste notaris over, Frank Beks van notariskantoor Beks uit Veenwouden. Hij maakte vele mensen met prachtige prijzen zoals een HD Smart TV, mini Ipad, smartphone, keukenmachine en arrangementen bij China Garden. De familie Krol, Hibma, Beute, Van der Wal, Klaver, Beenen en Merkus uit Buitenpost en de heer De Kok uit Kollum vielen hier in de prijzen.

DSC- (12)

DSC- (13)