Floyd Tjeerdsma ook volgend seizoen aan het roer bij Buitenpost 3

Bij veel teams is het tegenwoordig een komen en gaan van trainers. Heel anders is dat bij het derde van VV Buitenpost. Floyd Tjeerdsma was de afgelopen zes seizoenen al trainer van Buitenpost 3 en plakt er nog een seizoen aan vast. “Ik ken de jongens al jaren. Het klikt nog steeds. We hebben een leuke groep, met jonge knapen. Niemand verzaakt, iedereen gaat ervoor.”

Uiteraard draait voetbal om plezier, maar ambities zijn er zeker bij Floyd. Normaal gesproken doet het derde mee in de top van de (reserve) 3e klasse. Ook voor volgend seizoen is dat het doel, maar het is natuurlijk altijd afwachten of dat haalbaar is. “Het plezier staat voorop bij de jongens en bij mij. Dan komen de resultaten vanzelf wel. Het ene seizoen gaat dat wat beter dan het andere”, aldus Floyd.