Woensdag halve finale beker tegen Staphorst

Woensdagavond 26 april speelt Buitenpost de halve finale van de noordelijke districtsbeker in en tegen Staphorst. De wedstrijd tegen de hoofdklasser begint om 20.00 uur. We hopen dat er net als tijdens de historische kwartfinale in Nieuw Buinen weer veel supporters de Blauwkes komen aanmoedigen.

Je kunt met de bus mee die om 17.40 uur vanaf De Swadde vertrekt. De kosten zijn 10 euro p.p. Meld je aan bij Joop de Haan: e-mail rkgnomhi@fnvbouw.nl (laat wel je 06-nummer achter), of bel of app Joop op 06-36274880. Doe dit snel, want vol = vol!

Deze wedstrijd wordt er entree geheven. Voor volwassenen is de entree € 7 en voor  65+ € 5. Kinderen tot 16 jaar zijn gratis.

Adres sportpark het Noorderslag: Parallelweg 27, 7951 AT Staphorst.
Routebeschrijving vanaf Meppel:
Neem op de A28 afslag 23 en sla na de afrit linksaf. Neem op de ovonde de derde afslag. Dit is de Gemeenteweg.
Na ongeveer 500 m de rotonde recht oversteken. Dit is nog steeds de Gemeenteweg. Na ongeveer 500 m linksaf de Parallelweg in. Dit is de weg langs het spoor. Deze weg uitrijden tot aan het sportpark.

• Wedstrijd: Buitenpost - Quick '20
  • Datum: 23-03-2024