Gebruik van QR-code bij wedstrijd Buitenpost – ONS Sneek

Zaterdag staat dé Friese derby op het programma: VV Buitenpost – ONS Sneek. Op Sportpark De Swadde gelden de bekende coronamaatregelen, zoals 1,5 meter afstand houden en thuisblijven bij klachten. Registratie en het invullen van een gezondheidsverklaring door bezoekers gaat via een QR-code. Hiervoor zijn bordjes bij de entree geplaatst. Wie geen smartphone heeft om de code in te scannen kan een formulier gebruiken die bij de kassa en ingang van de kantine ligt.

Eenvoudig
Het gebruik van de QR-code is heel eenvoudig. Bezoekers richten de camera van de smartphone op QR-code en volgen de aanwijzingen op scherm. Na het invullen van de gevraagde gegevens volgt een bevestiging en is de bezoeker welkom op het sportpark van VV Buitenpost.

Lees hier alle coronamaatregelen.