Geslaagde clinic voor 18 jeugdkeepers

De ervaren keeperstrainer Etienne Stomp heeft woensdagavond een keepersclinic aan de jeugdspelers van VV Buitenpost gegeven. Een grote groep van 18 jeugdkeepers van onder 10 tot en met onder 19 deed met veel enthousiasme mee aan de speciale training op sportpark De Swadde. Ondanks de kou namen ook ouders en jeugdbestuursleden de moeite om te kijken hoe de jonge keepers het ervan afbrachten.

Leerzaam
Etienne Stomp heeft als keeperstrainer veel ervaring opgedaan bij verschillende amateur- en profclubs, waaronder PEC Zwolle. Op dit moment is hij onder andere keeperstrainer van het nationaal elftal van CuraƧao. De trainer was super tevreden over de inzet van alle Buitenposter keepers en sprak van een geslaagde en leerzame clinic.