Hans Zwamborn neemt afscheid

Onderstaand bericht ontvingen wij van onze huisfotograaf Hans Zwamborn. Het bestuur bedankt Hans hartelijk voor zijn inzet voor onze club.

Beste Blauwkes,

Na 6 prachtige voetbalseizoenen bij VV Buitenpost, heb ik onlangs in een gesprek met de voorzitter aangegeven dat ik aan het eind van dit seizoen ga stoppen met het maken van alle wedstrijdfoto’s uit en thuis  van het eerste selectie-elftal.

Het zijn fantastische voetbaljaren geweest en ik heb er iedere minuut van genoten!

Toch merk ik aan mijzelf dat het me de laatste maanden steeds meer moeite gaat kosten om me op te laden voor iedere wedstrijd, zodat ik alle aandacht aan het fotowerk kan blijven besteden wat het ten volle verdient.

Het is mooi geweest… In totaal heb ik er inmiddels zo’n 25 jaar sportfotografie opzitten en heb nu  de keuze gemaakt om mij op andere doeleinden te gaan richten. Er zijn nog zoveel leuke dingen die wij willen gaan ondernemen, dus gaan de weekeinden anders besteed worden.

Neemt niet weg dat ik terug kan kijken op hele mooie jaren, en dat zal ik altijd in mijn hart blijven koesteren! Natuurlijk blijven wij VV Buitenpost  ‘volgen’ en zullen met regelmaat wedstrijden blijven bezoeken. Wij blijven elkaar dus tegenkomen!

Ik dank iedereen voor alle gastvrijheid en bovenal vertrouwen!! VV Buitenpost is en blijft voor ons een bijzondere club!!

Beste Blauwkes, het gaat jullie goed!!

Groet Hans Zwamborn – Kiepie