Herhaalde oproep: jeugdtrainers JO11-3 en JO12-2 gezocht

Bijna alle teams hebben een trainer voor het nieuwe seizoen. Dat is goed nieuws! We zoeken nog voor 2 pupillenteams een enthousiaste en geschikte jeugdtrainers: JO11-3 en JO12-2. Lijkt het je leuk om aan deze leuke teams training te geven? Meld je dan nu aan!

Ervaring als jeugdtrainer is niet een vereiste. Met enthousiasme en een positieve instelling ben je geschikt! Je wordt begeleid door een ervaren jeugdtrainer binnen onze club en onze hoofd jeugdopleiding die veel ervaring heeft als KNVB-docent. Je mag ook een (jeugd)trainerscursus volgen bij de KNVB op kosten van de club. Ook is het mogelijk om samen met bijvoorbeeld een vriend als trainer aan de slag te gaan.

Meer info
Neem voor meer informatie over deze vacatures of aanmelding contact op met hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen: 06-20335615.