Inschrijving voetbalschool herfstvakantie van start!

Voetbalschool Veerkr88 organiseert in de herfstvakantie een voetbaltweedaagse in Buitenpost. De inschrijving voor het voetbalevenement is inmiddels gestart. ‘Deze keer zonder vooraankondiging, zodat iedereen evenveel kans heeft om mee te doen. Een bewuste keuze omdat de voetbalschool de vorige keer binnen drie uur helemaal vol zat’, aldus Wietse van der Veen.

Leven als een echte prof
De deelnemende jeugdige voetballers leven twee dagen als een echte voetbalprof. De dag duurt van circa 10.00 tot 16.00 uur en de kosten bedragen € 90 per deelnemer. Bij dat bedrag is deelname onder leiding van gerenommeerde trainers, lunch en een compleet voetbaltenue inbegrepen. Wil je meedoen met de voetbaldriedaagse van voetbalschool Veerkr88? Schrijf je dan in via www.veerkr88.nl/inschrijven, graag tot in de herfstvakantie!

• Wedstrijd: Heino - Buitenpost
  • Datum: 21-04-2024