Jeugd 13-16 jaar krijgt 23 mei techniektraining van hoofdcoach

Alle jongens en meisjes van 13 t/m 16 jaar zijn zaterdagochtend 23 mei welkom om mee te doen aan een speciale techniektraining. Die is niet alleen voor leden van VV Buitenpost, neem gerust een vriend of vriendin van dezelfde leeftijd mee!

Hoofdcoach
Deze extra aangeboden training van een uur geeft onze hoofdcoach Jasper Bouma samen met 3 jeugdtrainers. De verschillende vormen van techniektraining gebeurt in kleine groepjes. We beginnen met de groep 13 en 14 jaar om 9.30 uur en om 11.00 uur voor 15 en 16 jaar. Opgave vooraf is niet nodig. Uiteraard houden we rekening met de coronamaatregelen, zoals thuis omkleden en douchen en 1,5 meter afstand bewaren. Dit betekent ook geen ouders en overig publiek langs de kant.

Verder verbeteren
Techniektraining is van essentieel belang voor voetballers. Goede technische vaardigeden helpen een speler bij iedere voetbalhandeling. Het blijkt dat jeugdspelers nog altijd beter kunnen worden als ze aandacht hieraan blijven besteden. Naast de trainer van het eerste elftal Jasper Bouma, zijn de drie jeugdtrainers van de junioren selectieteams van VV Buitenpost Bauke Jan Stuursma, Marc Lourens en Halbe Elsenga van de partij om de technische vaardigheden van onze jeugdspelers verder te verbeteren. Kom op tijd zodat we snel kunnen beginnen!

Tijdschema:

• 09.30 – 10.30 uur: de groep 13 en 14 jaar (melden om 09.15 uur)
  • 11.00 – 12.00 uur: de groep 15 en 16 jaar (melden om 10.45 uur)

We hopen op veel voetbalplezier en een grote opkomst aanstaande zaterdag!