Jeugdbestuur neemt afscheid van Joop de Haan en Kees Henstra

Kees Henstra en Joop de Haan verlaten het jeugdbestuur. Woensdagavond hebben ze van de medebestuursleden een cadeaupakket ontvangen als dank voor hun jarenlange inzet.

Kees is 3,5 jaar voorzitter geweest van het jeugdbestuur. Omdat hij nu een studie oppakt, heeft hij onvoldoende tijd voor het voorzitterschap. “Helaas houdt het op. Ik ga het mooie team missen”, aldus Kees. René Rispens volgt hem op als voorzitter.
Joop zegt dat hij zijn functie als scheidsrechtercoördinator 9 jaar met veel plezier heeft bekleed. “Ik heb een fantastisch mooie tijd gehad in het bestuur”, aldus Joop, die teammanager van het eerste wordt. Zijn taken worden overgenomen door Jacob Marc Kootstra en Jelte Cnossen. Zij gaan voor Kees ook de pupillen coördineren. Rein Spoelstra had namens het bestuur lovende woorden voor Kees en Joop, waarna Jitske Kuiper de twee afscheidcadeaus overhandigde.