Jeugdtrainer MO17-1 gezocht

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en geschikte jeugdtrainer voor het meidenteam MO17-1. Dit team is een mix van kwaliteit en gezelligheid.

Lijkt het jou leuk om trainingen te geven aan een groep leergierige en enthousiaste voetbalsters? Wil jij onderdeel zijn in het verbeteren van de voetbalkwaliteiten van dit meisjesteam? Meld je dan nu aan!

Vergoeding
Je zult het hele seizoen worden gesteund en begeleid door de hoofd jeugdopleiding. Daarnaast ontvang je een financiële vergoeding en een kledingpakket van de club. Ook is het mogelijk om op kosten van onze club een jeugdtrainerscursus te volgen bij de KNVB.

Contact
Neem voor meer informatie of aanmelding contact op met hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen: 06-20335615.