Jeugdtrainer MO19-1 gezocht

VV Buitenpost is op zoek naar een enthousiaste en geschikte jeugdtrainer voor het standaardteam meisjes onder 19. Dit team is een mix van kwaliteit en gezelligheid.

Leergierig
Lijkt het jou leuk om trainingen te geven aan een groep leergierige en enthousiaste meiden? Ben jijzelf enthousiast en wil jij onderdeel zijn in het verbeteren van de voetbalkwaliteiten van dit meidenteam van onze bloeiende voetbalvereniging? Meld je dan nu aan!

Cursus
Je zal het hele jaar door worden begeleid door een ervaren docent van de KNVB. Ook is het mogelijk om op kosten van onze club een jeugdtrainerscursus te volgen bij de KNVB.

Meer informatie
Wil je meer informatie over deze vacature of wil je je aanmelden als jeugdtrainer voor het komend voetbalseizoen, neem dan contact op met Jan Douma (technische zaken) 06-51695465 of Wietse van der Veen (hoofd jeugdopleiding) 06-20335615.

• Wedstrijd: Heino - Buitenpost
  • Datum: 21-04-2024