Jeugdtrainers gezocht!

Wij zijn op zoek naar jeugdtrainers voor JO11-2, JO11-3 en JO12-2. Lijkt het jou leuk om training te geven aan een groep leergierige voetballers en wil jij hun voetbalplezier en -kwaliteiten versterken? Meld je dan nu aan!

Heb je geen ervaring als jeugdtrainer, dan is dat geen probleem. Als je enthousiast bent en een positieve instelling hebt, dan zoeken we jou! Je krijgt begeleiding van een ervaren jeugdtrainer van VV Buitenpost en onze hoofd jeugdopleiding die veel ervaring heeft als KNVB-docent.

Sta je liever (nog) niet alleen voor een groep jonge voetballers? Dan is het mogelijk om dit samen met iemand te doen. Ook kun je op kosten van onze club een (jeugd)trainerscursus volgen bij de KNVB. Kortom voldoende mogelijkheden.

Neem voor meer informatie of aanmelding contact op met hoofd jeugdopleiding Wietse van der Veen: 06-20335615.