Jeugdtrainers gezocht

Wij zijn op zoek naar enkele nieuwe, enthousiaste jeugdtrainers. De teams waarvoor wij nog een geschikte jeugdtrainer zoeken zijn:

• JO17-2
  • JO17-3
  • JO15-3
  • MO19-1

Leergierig
Lijkt het jou leuk om training te geven aan een groep leergierige jeugdspelers en wil jij hun voetbalplezier versterken? Ben jezelf enthousiast en wil jij onderdeel zijn in het verbeteren van de voetbalkwaliteiten van de jeugdspelers van onze bloeiende vereniging? Meld je dan nu aan!

KNVB-docent
Je wordt het hele jaar door begeleid door een ervaren KNVB-docent. Ook is het mogelijk om op kosten van onze club een jeugdtrainerscursus (pupillen en/of junioren) te volgen bij de KNVB.

Aanmelden
Wil je meer informatie over deze vacatures of wil je je aanmelden als jeugdtrainer voor het komende voetbalseizoen, neem dan contact op met Jan Douma (technische zaken) 06-51695465 of Wietse van der Veen (hoofd jeugdopleiding) 06-20335615.