Jeugdtrainers JO10 en JO11 gezocht

Wij zijn op zoek naar enkele enthousiaste en geschikte jeugdtrainers voor het nieuwe seizoen. De vier teams waarvoor wij nog een jeugdtrainer zoeken zijn:

• JO11-1
  • JO11-2
  • JO11-3
  • JO10-3

Lijkt het jou leuk om training te geven aan een groep leergierige jeugdspelers en wil jij het voetbalplezier bij hen versterken? Ben je zelf enthousiast en wil jij onderdeel zijn in het verbeteren van de voetbalkwaliteiten van de jeugdspelers van onze bloeiende voetbalvereniging? Meld je dan nu aan!

Jij krijgt het hele jaar begeleiding van een ervaren KNVB-docent. Ook is het mogelijk om op kosten van onze club een jeugdtrainerscursus (pupillen en/of junioren) te volgen bij de KNVB.
Neem voor meer informatie of aanmelding contact op Jan Douma (technische zaken) 06-51695465 of Wietse van der Veen (hoofd jeugdopleiding) 06-20335615.