KNVB Bekerwedstrijd Buitenpost – Capelle live op YouTube en andere kanalen

Schrijft VV Buitenpost historie door voor het eerst door te dringen tot het hoofdtoernooi van de TOTO KNVB Beker? Daarvoor moet er dan dinsdagavond gewonnen worden van VV Capelle. Mis niks van deze belangrijke bekerwedstrijd die om 20.00 uur begint. Volg het duel live op YouTube, radio of sociale media!

De hele wedstrijd zenden we rechtstreeks uit op YouTube via deze link. De voorbeschouwing begint om 19.45 uur. Het duel is ook live te volgen op Omrop Fryslân radio, RTV NOF en natuurlijk Twitter en Instagram. In ’t Twaspan is – de RIVM-richtlijnen volgend – de wedstrijd te bekijken op een groot scherm.

Jammer dat je niet langs de lijn mag staan, maar via deze wegen hopen we dat je toch mee kunt genieten.