Logistieke zaken rond Zeerobben-Buitenpost

Zaterdag is het zo ver: de kampioenswedstrijd Zeerobben – Buitenpost. Bij winst is promotie naar de hoofdklasse een feit. Natuurlijk gaan de Harlingers hun uiterste best doen ons feestje nog even uit te stellen. Hoe dan ook, we verwachten een interessante voetbalmiddag op het Oostersportpark. Veel publiek, veel belangstelling van de pers en hopelijk een boeiend spektakelstuk.

Om alles deze middag goed te laten verlopen, aandacht voor het volgende:

Bus
Ga jij met de extra supportersbus(sen) mee naar Harlingen?  Dankzij onze sponsoren kost de busreis slechts € 5 per persoon. Afrekenen kan contant en het liefst gepast bij de bus. Vertrek om 13.30 uur vanaf sportpark De Swadde. Je kunt je hier aanmelden.
Parkeren
Er is toestemming van de gemeente om te parkeren in de midden- en zijbermen van de Pollendam direct naast het sportcomplex. Volg de aanwijzingen van de parkeerhulpen! Parkeren is gratis. Bussen kunnen bij de Boulesvereniging staan.
Entree
Voor de bezoekers heeft Zeerobben zaterdag een ‘all inclusive tarief’ van € 5: entree met programmaboekje/verloting en een consumptiemunt.
Orde
– volg aanwijzingen van de vrijwilligers op; ze zijn er om je te helpen
– beslist geen glas en/of blik meenemen binnen de omheining! Zeerobben heeft het recht deze in te nemen als je naar binnen wilt.
– blijf buiten de omheining rond het veld, ook na de wedstrijd. Kunstgras is gevoelig voor schade.
– het gebruik van knalvuurwerk is verboden; siervuurwerk alleen onder toezicht van functionarissen en op aangewezen plaatsen. Beslist geen vuurwerk op het kunstgras! Gebeurt het toch, dan word je aansprakelijk gehouden.
– voor, tijdens en na de wedstrijd biedt Zeerobben veiligheid voor spelers, staf en het arbitrale trio. Werk mee aan daartoe genomen maatregelen.

Zeerobben heet ons allemaal welkom! Laten we er met z’n allen een geweldige happening van maken!

Toelichting:
Groen: parkeerterrein sportcomplex Zeerobben (beperkte ruimte).
Geel: parkeren op de midden- en zijbermen van de Pollendam.
Rood: parkeren bussen bij de jeu-de-boulesbaan.