Loting DHW toernooi 2023

Afgelopen donderdag was in de kantine van Harkemase Boys de loting van het DHW toernooi 2023. Voor het tweede jaar is er ook een dameseditie. De damesteams worden verdeeld in 2 poules van elk 4 ploegen en spelen hun voorronde op vrijdag 22 december in Buitenpost. De uiteindelijk sterkste 2 teams spelen tegen elkaar op de finaleavond 30 december in Surhuisterveen.
De loting:

Poule A                                                Poule B

Vv Buitenpost                                   vv Kollum
Harkemase Boys                              vv Burgum
Futsal Buitenpost                            DKC (Drogeham Kootstertille Combinatie)
Fc Surhústerfean                             WTOC

Voor de herenteams hebben 18 teams zich aangemeld. Dit houdt in dat er na loting 2 poules van 5 teams en 2 poules van 4 teams worden samengesteld. Van iedere poule gaan de 2 hoogst eindigende teams door naar de finaleavond, waar alleen al voor de heren een prijzenpot van in totaal ruim 5000 euro klaar ligt.
De loting:

Poule A                                Poule B                                Poule C                                 Poule  D

Futsal Buitenpost            Harkemase Boys              vv Buitenpost                   Harkema Opeinde
sc Twijzel                            Opende                              ASC                                       Rottevalle
Grijpskerk                          ONT                                      GSVV                                    vv Dokkum
sc Kootstertille                 Fc Surhústerfean             Friese Boys                         Fc Birdaard
vv Drogeham                    vv Kollum

Poule A en B spelen hun wedstrijden in Buitenpost en Harkema op woensdag 27 december. Poule C en D spelen hun wedstrijden op donderdag 28 december eveneens in Buitenpost en Harkema.

Op de foto: De loting door Marije Olijve, leidster van het damesteam van Harkemase Boys en dochter van Paul Olijve, directeur van De Haan Westerhoff, de hoofdsponsor van dit evenement. Anton van der Meer is aanwezig namens de organisatie.

• Wedstrijd: Grijpskerk 1 - Buitenpost 1
  • Datum: 31-08-2024