Nieuwe shirtsponsors voor VV Buitenpost JO15-3

De voetballers van VV Buitenpost JO15-3 hebben nieuwe shirts gekregen. De kledingsponsors zijn Stellema Verzekeringen en Hoving Bouwontwerp. De voetbalclub is blij dat beide bedrijven het team onlangs in het nieuw hebben gestoken.

Verzekerings- en bankproducten
Stellema Verzekeringen uit Kollum adviseert in vrijwel alle verzekerings- en bankproducten die de verschillende verzekeraars en de RegioBank aanbieden. “Ons kantoor bestaat sinds 1972. Wij zijn een onafhankelijk bedrijf”, aldus Dick Keizer, mede-eigenaar van Stellema Verzekeringen.

Ontwerpopdrachten
Hoving Bouwontwerp uit Buitenpost voert ontwerpopdrachten uit variërend van dakkapel tot luxe villa en van schuurtje tot bedrijfsgebouw. “Ook kan ik helpen bij het uitwerken van de vergunningaanvraag en adviseren over verbouw, nieuwbouw en restauratie”, zegt eigenaar Edwin Hoving.