Ook Buitenpost aan de slag met digitale wedstrijdformulier

Nog even en het seizoen start met de eerste officiële wedstrijden. En dat betekent dat alle wedstrijdformulieren straks “mobiel” ingevuld gaan worden met de Wedstrijdzaken app en we afscheid nemen van de plastic spelerspassen. Voor onze vereniging betekent dit een verandering van werkwijze voor de vrijwilligers op het wedstrijdsecretariaat, de leiders en spelers/aanvoerders van de teams en uiteraard ook de scheidsrechters.

Een aantal praktische zaken op een rijtje:

• Het mobiele wedstrijdformulier (mDWF) wordt gebruikt voor alle competitie- en bekerwedstrijden vanaf de JO12 en MO12. Het “oude” DWF is niet meer beschikbaar. Ook het senioren 7 tegen 7 voetbal geeft de uitslag door via de Wedstrijdzaken app. Voor Onder 8 t/m Onder 11 is er geen verandering. Geen gebruik mDWF, maar de uitslag invoeren via Sportlink Club.
  • De gebruikers van de Wedstrijdzaken app kunnen alleen registreren en inloggen met het e-mailadres dat vastligt in de ledenadministratie. Heb je nog geen e-mailadres of niet het juiste e-mailadres laten registreren neem dan alsnog contact op met de ledenadministratie. Daarna kan je je alsnog registreren met dit e-mailadres.

Op de website van de KNVB vind je veelgestelde vragen, handleidingen en instructievideo’s.