Pas je kleding van VV Buitenpost in de winkel in Burgum

Zoals bekend is Leffel Sportswear de nieuwe kledingleverancier van VV Buitenpost. Als lid van onze club ontvang je minimaal 10% korting op alle artikelen in de webshop en tevens in de winkel van Leffel Sportswear in Burgum. Hier kun je onze clubkleding ook passen. De korting is ook geldig voor voetbalschoenen, uitgezonderd de sale-schoenen.

Het is mogelijk om je clubkleding te personaliseren, met een naam, initialen, of een rugnummer. Voor aankopen voor een geheel team gelden speciale afspraken. Informeer hiervoor bij Leffel Sportswear.

Afhalen of bezorgen
Bestellen kan op ieder moment van de dag via www.webshop-vvbuitenpost.nl of in het hoofdmenu via ‘Shop’. Onze eigen webshop, met keuze uit de gehele lijn van Craft in alle maten. Bestelde kleding en accessoires kun je afhalen in de winkel van Leffel Sportswear in Burgum of thuis laten bezorgen.