Paul Olijve terug als voorzitter bij VV Buitenpost

Paul Olijve keert terug als voorzitter bij VV Buitenpost. De 62-jarige Buitenposter pakt per direct zijn werkzaamheden weer op waar hij tweeënhalf jaar geleden mee was gestopt. In 2019 legde hij zijn functie neer omdat hij het plezier als vrijwilliger door externe omstandigheden kwijt was geraakt. “Het begon weer te kriebelen. De liefde voor de club is altijd gebleven en vanuit mijn bedrijf De Haan Westerhoff ben ik natuurlijk nauw betrokken bij de Blauwkes. Het voelt goed om nu weer in te stappen”, verklaart Olijve.

Blij
Paul Olijve begint als interim-voorzitter en hoopt in het najaar tijdens de algemene ledenvergadering officieel benoemd te worden als voorzitter. Ook treedt hij toe tot de Technische Commissie van de senioren. Rudi Stuursma heeft de afgelopen tweeënhalf jaar het interim-voorzitterschap gecombineerd met zijn functie als penningmeester. Hij is net als de rest van het bestuur blij met de terugkeer van Olijve.

Verlanglijstje
Olijve zet zich al meer dan veertig jaar in voor de vereniging, hij haalde topclubs naar Buitenpost waaronder Barcelona, Ajax, Feyenoord en PSV, en was eerder acht jaar voorzitter van VV Buitenpost. De Haan Westerhoff is ook al jarenlang hoofdsponsor van de club. Olijve stapt met veel energie en enthousiasme in. Hij heeft verschillende plannen voor de club. Zo staat de aanleg van kunstgras op het trainingsveld op het verlanglijstje van de vereniging en ook dat van de nieuwe voorzitter.