Pieter Postma (15) vertrekt naar SC Cambuur

Komend seizoen speelt Pieter Postma in de Onder 16 van SC Cambuur. De 15-jarige centrumverdediger speelde afgelopen seizoen nog in de JO17-1 van VV Buitenpost. Ondanks pech met blessures wist Pieter zich in de kijker te spelen bij de profclub uit Leeuwarden. ‘’Ik mocht op stage komen voor twee weken. Die stage werd verlengd. Daarna kreeg ik te horen dat ik mocht komen’’, vertelt Pieter trots.

Pieter begon met voetballen bij VV Zwaagwesteinde. De afgelopen vier seizoenen speelde hij in het shirt van de Blauwkes. Via onze JO13-1, JO15-1 en JO17-1 is hij dus nu bij SC Cambuur terechtgekomen. ‘’Het is eerst voor één jaar, maar ik hoop wel dat ik langer mag blijven. Al is het natuurlijk al heel mooi dat ik een jaar mee mag doen.’’

Wij wensen Pieter heel veel succes bij deze nieuwe uitdaging!