Update: oefenduel gaat niet door! Regels bij Buitenpost – Harkemase Boys

Update:
Het oefenduel Buitenpost – Harkemase Boys gaat vanmiddag niet door. Dit uit voorzorg omdat er coronabrandhaarden in de regio zijn. 2 van onze spelers zijn preventief getest en wachten nog op de uitslag.

Zaterdag 8 augustus om 14.30 uur is de oefenwedstrijd Buitenpost – Harkemase Boys. Het wordt gezellig druk, maar het is coronatijd. Daarom moet iedereen (leden en niet-leden, vanaf 13 jaar) een gezondheidsverklaring inleveren. Print deze indien mogelijk thuis uit, vul hem in en neem hem mee. Dat is je toegangsbewijs tot Sportpark De Swadde.

Open hier het formulier: Gezondheidsverklaring Buitenpost Harkemase Boys (pdf).

Coronamaatregelen
We moeten ons houden aan de coronamaatregelen. Lees hier alle regels.

1,5 meter en zitten op het terras
Zoals overal, geldt ook op ons sportpark de 1,5 meterregel. Op de tribune is daardoor maar een beperkt aantal zitplaatsen. Die willen we zoveel mogelijk reserveren voor de senioren. Ook rond het veld moet iedereen voldoende afstand houden. Op enkele plekken langs het A-veld is frisdrank te koop, alleen tegen contante betaling. In de rust is in de kantine beperkte mogelijkheid om consumpties te bestellen, vermijd daarom op dat tijdstip deze drukke plek. Na de wedstrijd zijn er verschillende verkooppunten rondom het terras. Op het terras en in de kantine gelden de horecaregels: iedereen moet zitten. Ga niet staan, maar gebruik de stoelen en barkrukken.

Ondanks de beperkende coronamaatregelen, hopen we op een sportieve en gezellige middag met z’n allen!

Het hoofdbestuur