René Felen coacht vrijdag 18 januari jeugdtrainers en -leiders

Alle jeugdtrainers en -leiders van VV Buitenpost krijgen vrijdag 18 januari een training van coach René Felen. Onze trainers en leiders zijn met veel plezier en succes bezig met hun jeugdteams, maar de jongens en meiden doen niet altijd wat vooraf was afgesproken en getraind. Om iets terug te doen voor deze tientallen vrijwilligers, biedt VV Buitenpost dankzij sponsor De Haan Westerhoff een trainingsbijeenkomst aan. Felen neemt iedereen mee in het gedrag en de houding van coaches en spelers.

Van Bronckhorst en Koeman
René Felen, teamconsulent bij TripleWinSport, begeleidt toptrainers als Giovanni van Bronckhorst en bondscoach Ronald Koeman. Ook coacht hij trainers uit de amateurvoetbalwereld, waaronder onze eigen hoofdtrainer René van der Weij. Tijdens zijn training aanstaande vrijdag zal Felen veel praktische toepassingen geven om van de groepen meiden en jongens een (h)echt team te maken, waardoor het spelplezier nog hoger zal zijn. Felen gaat onder andere in op de onderwerpen comfortzone en ontwikkeling van een team. Ook geeft hij praktische tips over coaching en inzichten voor verdere teamontwikkeling.

Uitgenodigd
Alle jeugdleiders en -trainers van de Blauwkes zijn voor de training uitgenodigd. De bijeenkomsten zijn van 17.00 tot 19.00 uur voor de groep die de pupillen begeleiden en van 19.30 tot 21.30 uur voor de groep die verantwoordelijk zijn voor de junioren. Neem voor meer informatie over de bijeenkomsten contact op met Wietse van der Veen, w.v.d.veen26@kpnplanet.nl.