Seniorenteams leveren ook dit seizoen weer spelbegeleiders

Alle seniorenteams op zaterdag leveren net als vorig seizoen 2 (bij hoge uitzondering 3) spelbegeleiders/pupillenscheidsrechters. Als je een thuiswedstrijd speelt, dan levert jouw team een spelbegeleider. Dat regel je onderling en is de verantwoordelijkheid van je eigen team. Per week wordt aangegeven hoeveel er nodig zijn. Jullie leider/trainer geeft aan hoe laat je moet fluiten of spelbegeleiden.

Coachen
Voetbal je bij ZM1, 2, 3, 4, 5 of VR1 en heb je geen andere vrijwilligersfunctie bij onze club? Dan ben je 2 of 3 x per seizoen spelbegeleider. Je leidt het spel in goede banen en coacht de jongens en meisjes die aan het voetballen zijn. Kijk hier voor meer informatie over het pupillenvoetbal.

Leeftijdscategorie
Spelbegeleiders zijn voor de leeftijdscategorie O8, O9 en O10. Deze groep speelt 6 tegen 6. De pupillenscheidsrechters begeleiden de wedstrijden van de categorie O11 en O12. Deze pupillen spelen 8 tegen 8.

Heel veel succes weer dit seizoen! Vele handen maken licht werk!

Jelte Cnossen en Jacob Marc Kootstra