Siebren heeft na een operatie z’n lievelingsshirt terug

Enkele weken geleden heeft Siebren Hietkamp bij het spelen een ongeluk gehad. Met spoed werd deze jeugdspeler van Friese Boys naar het UMC Groningen vervoerd. Daar is hij direct aan zijn rechterarm geopereerd. Dezelfde week heeft Siebren een tweede operatie moeten ondergaan.

Nadat hij iets was bekomen van de schrik, kreeg de fanatieke voetballer het voor hem vreselijke bericht van zijn ouders te horen dat bij binnenkomst in het ziekenhuis zijn favoriete shirt van Voetbalschool Veerkr88 kapot was geknipt. Dit had alles te maken met zijn armfractuur waardoor de artsen geen mogelijkheid zagen om zijn voetbalshirt te sparen. Hierdoor was Siebren heel erg verdrietig. Zijn moeder zocht contact met Voetbalschool Veerkr88 of er misschien nog een exemplaar op voorraad lag. Dit was niet het geval, maar na het horen van het verdriet van Siebren was dit wel reden voor de Buitenposter voetbalschool om in actie te komen.

Goed nieuws
Met dank aan de kledingleverancier Voetbalshop.nl in Drachten is er een nieuw shirt besteld. Dit voetbalshirt is voorzien van de reclame van hoofdsponsor De Haan Westerhoff, Dranghekdoek.nl en Voetbalshop.nl. Met natuurlijk op de borst het prachtige logo van Voetbalschool Veerkr88. Vorige week bracht Wietse van der Veen namens de voetbalschool de familie het goede nieuws dat er een nieuw exemplaar lag te wachten op Siebren.

Op de foto is te zien hoe blij Siebren is met in zijn nieuwe lievelingsshirt. Over ongeveer twee maanden zal deze jonge voetbaltopper nog een operatie moeten ondergaan. Daarna hoopt Siebren weer te kunnen genieten op de groene grasmat.

• Wedstrijd: Grijpskerk 1 - Buitenpost 1
  • Datum: 31-08-2024