Spelregelbewijs voor JO17 en MO17

Maandagavond zijn 2 docenten van de KNVB, Henk Steenhuis en Klaas Smit uit Bedum, bezig geweest om onze tweedejaars B-junioren (JO17 en MO17) aan hun spelregelbewijs te helpen. Deze spelers en speelsters moeten voor 31 december hun spelregelbewijs halen om in januari te mogen spelen. Doen ze dat niet dan zijn ze niet speelgerechtigd om in hun elftal uit te komen.

Examen
In de bijeenkomst in de kantine kregen ze 5 niveaus met 10 vragen voorgeschoteld. Wie alle vragen goed hadden, kwam uit bij het examen. Dat waren ook weer 10 vragen. Door de deskundige begeleiding van de KNVB-vertegenwoordigers zijn de meeste voetballers gisteren geslaagd. Er zijn nog enkele spelers die hun examens nog thuis moeten maken. De opkomst was goed, het was dan ook weer een geslaagde avond.