Spelers SC Heerenveen bij voetbalschool

De voetbaldriedaagse van voetbalschool Veerkr88 in Buitenpost is woensdagochtend van start gegaan. Tot verrassing van de 92 deelnemende kinderen kregen ze ’s middags op de velden van VV Buitenpost training van vier spelers van SC Heerenveen: Michel Vlap, Lucas Woudenberg, Ben Rienstra en Doke Schmidt.

Finalewedstrijden
De meivakantie staat weer in het teken van voetbalschool Veerkr88. De jonge spelers wanen zich dan een echte voetbalprof op sportpark De Swadde. De hele dag zijn ze bezig met veel verschillende trainingen en wedstrijdjes. Ook lunchen alle voetballers gezamenlijk in de kantine. Aan de voetbalschool werken naast de Heerenveen-spelers nog eens 24 trainers mee. Vrijdagmiddag vanaf 15.00 uur zijn de finalewedstrijden en komen de ouders massaal de spelers aanmoedigen.

Michel Vlap

Lucas Woudenberg