Spelregelavond jeugdelftallen door scheids Jochem Kamphuis

Woensdagavond 6 maart is er een spelregelavond voor onze jeugdelftallen. Deze bijeenkomst wordt verzorgd door betaald voetbalscheidsrechter Jochem Kamphuis. De interactieve avond is voor de jeugdleden van VV Buitenpost O13 tot en met O19. Ook alle jeugdleiders en -trainers van deze teams zijn uitgenodigd. De bijeenkomst begint om 19.00 uur en eindigt om 21.30 uur.

Voetbalregels
Het doel van de spelregelavond onder leiding van Kamphuis is onze jeugdleden en leiding kennis over voetbalregels op te laten doen, ze enthousiast te maken voor het scheidsrechterwerk en een stukje teambuilding. De organisatie ligt in handen van Jacob Marc Kootstra en Joop de Haan. De trainingen op deze avond voor de jeugdelftallen vervallen of gaan naar een ander tijdstip. We hopen op een hoge opkomst!

• Wedstrijd: Heino - Buitenpost
  • Datum: 21-04-2024