Uitnodiging informatiebijeenkomst voetbalouders

Lang leve de voetbalouder. Dat is de titel van een interessante informatiebijeenkomst waarvoor wij ouder(s) van onze jeugdspelers uitnodigen.

Ouders spelen een cruciale rol in het sportleven van hun kinderen, maar ook in de sfeer op de vereniging. Wij willen met u daarover in gesprek komen met het uiteindelijke doel het sportplezier van uw kinderen te vergroten. Lang leve de voetbalouder is een interactieve informatiebijeenkomst waarin wij met u gaan praten, discussie voeren en ideeën opdoen over het onderwerp ouders en jeugdvoetbal.

De bijeenkomsten in de voetbalkantine zijn op de volgende data:

• Vrijdag 21 september, 17.00 tot uiterlijk 18.30 uur: teams onder 11 en 13 jaar (neem vooral uw voetballend(e) kind(eren) mee!)
  • Vrijdag 21 september, 19.00 tot uiterlijk 20.30 uur: teams onder 15, 17 en 19 jaar
  • Vrijdag 28 september, 17.00 tot uiterlijk 18.30 uur: teams onder 7, 8, 9 en 10 jaar

De aanwezigheid van de voetbalouders wordt zeer op prijs gesteld. Mocht u niet kunnen, dan graag afmelden bij Wietse van der Veen, hoofd jeugdopleidingen, e-mail w.v.d.veen26@kpnplanet.nl.

Met vriendelijke (sport)groeten,
Jeugdcommissie VV Buitenpost