Verbouw kantine gestart

Afgelopen zaterdag is direct na de laatste wedstrijd de verbouw van onze kantine gestart. Vrijwilligers hebben al veel werk verzet. Alle ruimtes zijn leeggehaald en er is een begin gemaakt met het strippen. Zo zijn de bar en het keukenblok verwijderd. Onder de bar kwamen historische voorwerpen tevoorschijn, zoals rode bierdoppen van Heineken en dubbeltjes en kwartjes.

Familiefeest
De kantine is vanaf nu dicht. Dit heeft geen gevolgen voor het familiefeest op 15 juni. Het koffiehok dient als tijdelijke uitgiftepunt van alle consumpties. Tijdens het familiefeest zal er de nodige aandacht zijn voor de renovatie van de kantine. Zo gaat de opbrengst van de verloting naar de verbouw en worden er een aantal items geveild.

Op de hoogte
Via de website en sociale media houden we jullie op de hoogte van de vorderingen van de verbouwing. Ook komen we deze week met impressies hoe de nieuwe kantine eruit komt te zien.

Lege keuken.

Oude bierdoppen.