Buitenpost JO13-1 – Marum JO13-1

D1 speelde 15 oktober thuis tegen Marum. De thuisploeg kende een prima start en probeerde Marum meteen onder druk te zetten. Via een mooie actie van Raico op links leverde dit al vroeg in de wedstrijd een corner op. Jornt nam de hoekschop voor zijn rekening en Gerrit was attent voor de goal (1-0). Even later brak Mark door over rechts en werd door de keeper van Marum gevloerd in het strafschop gebied. De penalty werd vervolgens door Dennis verzilverd (2-0).

Na de openingsfase begon Marum steeds beter in het spel te komen. En moest Buitenpost verdedigend aan de bak. Johan maakte nog een prachtige redding, maar even later kon Buitenpost  toch niet voorkomen dat Marum nog voor rust de aansluitingstreffer maakte (2-1).

Na rust bleef Marum aandringen en maakte het ook de gelijkmaker (2-2). Buitenpost had het lastig in de 2e helft maar dankzij sterk verdedigend  werk van Lars, Marten, Pieter, Karst en Jesper Daan werd er toch een mooi punt binnen gehaald.

• Wedstrijd: Grijpskerk 1 - Buitenpost 1
  • Datum: 31-08-2024