Buitenpost JO13-1 – SJO SVH/TFS JO13-1

Op 12 november werd er door D1 tegen SJO SVH/TFS gevoetbald. Buitenpost speelde de eerste helft aardig voetbal, maar het was lastig kansen creëren tegen de lange verdedigers van de gasten. Voetballend was het zeker niet de mindere ploeg, maar na twee snelle uitvallen van  SVH/TFS keken we wel tegen een 0-2 achterstand aan.

Na rust liet Buitenpost zich in de eerste minuten meteen verrassen (0-3). Daarna gooide Buitenpost meer strijd in de duels. Gevolg was wat meer druk op de goal van de gasten en dit leidde ook tot een verdiende treffer door Hessel op aangeven van Lars (1-3).  Daarna volgden nog een paar aardige aanvallen van Buitenpost maar het lukte niet om de achterstand nog kleiner te maken.